W jasny i skuteczny sposób zapewnimy Ci pełne wsparcie prawne, którego potrzebujesz.

Tworzymy jedną z najbardziej doświadczonych kancelarii, specjalizującą się w prawie gospodarczym restrukturyzacyjnym i upadłościowym.

Swoją renomę opieramy na skuteczności, profesjonalizmie, zaangażowaniu oraz najwyższych standardach w zakresie świadczonych usług. Indywidualne podejście do każdego Klienta i każdej sprawy gwarantuje znalezienie optymalnych rozwiązań prawnych.

Specjalizacja

PRAWO GOSPODARCZE

Nasza działalność ukierunkowana jest przede wszystkim na obsługę przedsiębiorstw i instytucji finansowych, natomiast zapewniamy kompleksową pomoc prawną zarówno instytucjom i spółkom prawa handlowego, jak i osobom fizycznym.

Obsługa prawna obejmuje między innymi szeroko rozumiane kwestie korporacyjne, reprezentację podmiotów w postępowaniach przed sądami i organami administracji, sporządzanie pism oraz umów, jak również skuteczną windykację roszczeń.

Świadczymy ponadto wszechstronne doradztwo prawne w zakresie prowadzenia bieżącej działalności gospodarczej.

Nasze usługi wykonujemy w oparciu o najwyższe standardy biznesowe oraz znajomość i staranną analizę przepisów prawa gospodarczego, jak również doświadczenie w ich stosowaniu w praktyce.

PRAWO RESTRUKTURYZACYJNE I UPADŁOŚCIOWE

Przygotowujemy i wdrażamy kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorców potrzebujących restrukturyzacji.

W zależności od sytuacji dobieramy optymalne narzędzia: od restrukturyzacji rozwojowej po wykorzystanie sądowych procedur, przewidzianych w nowym Prawie restrukturyzacyjnym.

Jako licencjonowani doradcy restrukturyzacyjni bierzemy na siebie odpowiedzialności za rzetelną realizację programów naprawczych i sprawne przeprowadzenie firmy przez procedury sądowe.

Świadczymy również kompleksową obsługę postępowań upadłościowych przedsiębiorców, zarówno przedsiębiorców i osób fizycznych (upadłość konsumencka), reprezentując interesy dłużnika, jak i wierzycieli.

Zespół

czytaj więcej

Sylwester Zięciak

Radca Prawny, Kwalifikowany Doradca Restrukturyzacyjny

Sylwester Zięciak

Radca Prawny, Kwalifikowany Doradca Restrukturyzacyjny

Ekspert z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacji. Prawem upadłościowym i restrukturyzacyjnym (uprzednio naprawczym) zajmuje się od 1994 roku.

W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej zdobył wieloletnie i bogate doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu procesów upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorców działających we wszystkich sektorach gospodarki (m.in. z branży budowlanej, w tym deweloperskiej, branży transportowej, reklamowej, metalowej, mięsnej, mleczarskiej, odzieżowej oraz finansowej) – również w odniesieniu do dużych spółek giełdowych.

Doświadczenie z zakresu postępowania przed sądem restrukturyzacyjnym i upadłościowym zdobył biorąc aktywny udział w kilkuset postępowaniach. W sytuacjach kryzysowych osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, małych i średnich przedsiębiorców, jak i największych polskich spółek w Polsce, doradza w identyfikacji przyczyn kryzysu, jak również w zakresie analizy efektywności działalności operacyjnej i zdolności zarządczej, pomagając w odnalezieniu optymalnego rozwiązania.

Wieloletni doradca banków w zakresie prawa bankowego, dużych projektów kredytowych, jak również restrukturyzacji należności i upadłości klientów banków.

E: sylwester.zieciak@zieciak.com.pl

Kancelaria Toruń:
ul. Warszawska 6 lok. 5, 87-100 Toruń

T: +48 56 621 90 24

Kancelaria Kraków:
ul. Wenecja 3 lok. 2, 31-117 Kraków

T: +48 12 446 78 15

czytaj więcej

Marzena Pawełczyk

Radca Prawny, Doradca Restrukturyzacyjny

Marzena Pawełczyk

Radca Prawny, Doradca Restrukturyzacyjny

Radca Prawny i Doradca Restrukturyzacyjny Marzena Pawełczyk specjalizuje się w prawie cywilnym, prawie upadłościowym, prawie restrukturyzacyjnym oraz prawie spółek.

Obecnie swoją zawodową działalność koncentruje wokół zagadnień związanych z obsługą prawną postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych, dotychczas doradzała w kilkuset postępowaniach, w tym odnoszących się do przedsiębiorstw z branży budowlanej, IT, deweloperskiej, pożyczkowej, HORECA, motoryzacyjnej, elektronicznej, medycznej, produkcji rolnej oraz spółdzielni. Doradzała w transakcji zbycia nieruchomości komercyjnej w Krakowie o wartości 80 mln zł, jak również w transakcji zbycia przedsiębiorstwa z branży produkcji mięsnej w ramach tzw. przygotowanej likwidacji.

Posiada doświadczenie w reprezentacji klientów, w tym banków i instytucji finansowych, w sprawach z zakresu prawa ochrony konkurencji i konsumentów. W swojej dotychczasowej praktyce reprezentowała banki w sporze z zakresu prawa konkurencji dotyczącym kart płatniczych, jak również w postępowaniach sądowych dotyczących klauzul abuzywnych. Reprezentowała klientów w sprawach dotyczących naruszenia zbiorowych interesów konsumentów oraz w sporach z zakresu nieuczciwej konkurencji na rynku usług telekomunikacyjnych. W latach 2005-2013 pracowała w Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych “T.Studnicki, K.Płeszka, Z.Ćwiąkalski, J.Górski” Sp.k. w Krakowie.

Jest członkiem Sekcji Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego Instytutu Allerhanda. Kieruje krakowskim oddziałem Kancelarii.

Wykształcenie

Doradca Restrukturyzacyjny, 2021 r.

Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe, dyplom z oceną bardzo dobrą, Uczelnia Łazarskiego, 2021 r.

Radca Prawny, 2010 r.
Magister prawa, dyplom z oceną bardzo dobrą, Uniwersytet Jagielloński, 2005 r.
XVI. Europäische Sommerakademie, Gustav-Stresemann Institut, 2005 r.
Szkoła Prawa Niemieckiego (Schule des deutschen Rechts), dyplom z wyróżnieniem, 2004 r.

Nagrody i wyróżnienia
Nagroda Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie, 2009 r.
European Talend Award, Europäische Föderalismusakademie Bonn, 2005 r.
Stypendium naukowe WPiA UJ, 2004-2005

Kancelaria Kraków:
ul. Wenecja 3 lok. 2, 31-117 Kraków

E: m.pawelczyk@zieciak.com.pl
T: +48 12 446 78 15

czytaj więcej

Karolina Karbownik

Radca Prawny

Karolina Karbownik

Radca Prawny

Radca Prawny Karolina Karbownik z Kancelarią związana jest od 2017 roku. W tym czasie zdobyła doświadczenie z zakresu prawa upadłościowego. Uczestniczy w obsłudze prawnej postępowań upadłościowych niewypłacalnych przedsiębiorców oraz osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

W Kancelarii zajmuje się również dochodzeniem roszczeń cywilnoprawnych na etapie przedsądowym oraz sądowym. Do zakresu jej zainteresowań należy przede wszystkim prawo upadłościowe oraz prawo cywilne.

W 2022 roku została wpisana na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.

 

Wykształcenie

Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe, Uniwersytet Jagielloński, 2023 r.

Magister prawa, Uniwersytet Jagielloński, 2017 r.
Szkoła Prawa Amerykańskiego, organizowana przez Uniwersytet Jagielloński we współpracy z Catholic University of America w Waszyngtonie, 2016 r.

Kancelaria Kraków:
ul. Wenecja 3 lok. 2, 31-117 Kraków

E: k.karbownik@zieciak.com.pl
T: +48 12 446 78 15

czytaj więcej

Karolina Zielińska

Aplikant Radcowski

Karolina Zielińska

Aplikant Radcowski

Aplikant Radcowski Karolina Zielińska związana jest z Kancelarią od 2020 roku.

 

W toku studiów odbyła praktykę w Sądzie Rejonowym w Toruniu V Wydział Gospodarczy. W roku akademickim 2018-2019 była członkiem Wydziałowej Komisji Stypendialnej. W tym samym roku ukończyła angielskojęzyczną Szkołę Prawa Porównawczego, prowadzoną na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W roku 2019 była Członkiem Uniwersyteckiej Poradni Prawnej. W roku akademickim 2019-2020 pełniła rolę Prezesa Koła Naukowego Publicznego Prawa Gospodarczego. Czynna uczestniczka kilku konferencji naukowych i współautorka rozdziału w monografii naukowej “Państwo a gospodarka. Nowe prawo przedsiębiorców”.

 

W 2021 roku została wpisana na listę aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Toruniu.

 

Wykształcenie:
Magister prawa, dyplom z oceną bardzo dobrą, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2021 r.

 

Wyróżnienia:
Stypendium rektora dla najlepszych studentów

Kancelaria Toruń:
ul. Warszawska 6 lok. 5, 87-100 Toruń

E: k.zielinska@zieciak.com.pl
T: +48 56 621 90 24

czytaj więcej

Adam Szymonek

Aplikant Radcowski

Adam Szymonek

Aplikant Radcowski

Aplikant Radcowski Adam Szymonek jest związany z Kancelarią od 2024 roku.

Ukończył studia na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, kierunek prawo (dyplom z oceną bardzo dobrą). W 2023 roku został wpisany na listę aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie. Uczestniczy w bieżącej obsłudze postępowań upadłościowych oraz postępowań egzekucyjnych.

W obrębie zainteresowań Aplikanta pozostaje ponadto prawo podatkowe i zagadnienia księgowe (w tym zakresie ukończył szereg kursów), jak również prawo karne i prawo karne skarbowe.

czytaj więcej

Aleksandra Piwowarska

Office Manager

Aleksandra Piwowarska

Office Manager

Pani Aleksandra Piwowarska jest związana z Kancelarią od 2024 roku.

Ukończyła studia I stopnia na Akademii Piotrkowskiej na kierunku Finanse i rachunkowość, specjalizacja Audyt i controlling (dyplom z oceną bardzo dobrą). W latach 2021-2024 czynnie udzielała się w Samorządzie Studenckim oraz odbyła szereg praktyk zawodowych w instytucjach państwowych oraz w jednostkach sektora prywatnego. W roku akademickim 2022/2023 pełniła funkcję Przewodniczącej Samorządu Studenckiego oraz była Przewodniczącą Uczelnianej Komisji Stypendialnej.

W roku akademickim 2024/2025 rozpoczęła studia II stopnia na kierunku Doradztwo podatkowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Aktualia

Ogłoszenia

  • 30.06.2025

    Udział wynoszący 1/8 części w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej garażem/ Kraków

    Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert na zakup udziału wynoszącego 1/8 części w prawie własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 154/6 o powierzchni 0,0019 ha, obr. ew. 0003, położonej w woj. małopolskim, Miasto Kraków, zabudowanej garażem nr 4 o powierzchni użytkowej 16,23 m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa-Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KR1P/00180116/6.

     

    Cena wywoławcza udziału wynosi brutto 7.400,00 zł.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości z garażem w trybie z wolnej ręki dot. Katarzyna Majka, sygn. akt KR1S/GUp/34/2022 – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii w Krakowie (31-108) przy ul. Smoleńsk 21/4 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty tj. do 30.07.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683, najpóźniej do 30.07.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup nieruchomości z garażem – Katarzyna Majka”.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 31.07.2025 r. o godz. 11.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego przy ul. Smoleńsk 21/4 w Krakowie.

     

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz na stronie internetowej kancelarii www.zieciak.com.pl.

  • 3.06.2025

    Lokal niemieszkalny stanowiący odrębną nieruchomość/ Sucha Beskidzka/ 50% wartości oszacowania

    Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert na zakup prawa własności lokalu niemieszkalnego numer 1, stanowiącego odrębną nieruchomość, o powierzchni użytkowej wynoszącej 266,2 m2, położonego przy ul. Mickiewicza 22 w Suchej Beskidzkiej, powiat suski, województwo małopolskie, dla którego Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KR1B/00062563/7 wraz z przysługującym w 1/2 części prawem własności gruntu (KW nr: KR1B/00062562/0), na którym posadowiony jest budynek oraz w takich samych częściach prawem własności wszelkich części budynku i innych urządzeń, które służą do wspólnego użytku ogółu mieszkańców.

    Cena wywoławcza udziału wynosi brutto 172.570,00 zł.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości w trybie z wolnej ręki dot. Jacek Dyba, sygn. akt KR1S/GUp/36/2023 – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii w Krakowie (31-117) przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty tj. do 25.06.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683, najpóźniej do 25.06.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup nieruchomości-Jacek Dyba”.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 26.06.2025 r. o godz. 10.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego przy ul. Wenecja 3/2 w Krakowie.

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz poniżej.

  • 3.06.2025

    OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY-nieruchomości gruntowych położonych w obrębie 23 w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska

    OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

     Syndyk masy upadłości Bańkowski, Winiarski Nesta -Bis Spółka Jawna w upadłości z siedzibą w Toruniu zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości gruntowych.

    Przedmiotem sprzedaży są nieruchomości w postaci prawa użytkowania wieczystego niezabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w obrębie 23 w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska:

      • działek ewidencyjnych nr 194/11, 194/10 i 194/9 o powierzchni 19 492 m2, dla których Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: TO1T/00115185/9 za cenę nie niższą niż 60% wartości opisu i oszacowania tj. 1 986 000,00 zł;
      • działka ewidencyjna nr 5/4 o powierzchni 594 m2, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr TO1T/00126461/8; za cenę nie niższą niż 50% wartości opisu i oszacowania tj. 118 750,00 zł;
      • działek ewidencyjnych nr 14 i 15 o powierzchni 45 m2, dla których Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: TO1T/00052083/4 za cenę nie niższą niż 75% wartości opisu i oszacowania tj. 6 345,00 zł;
      • działek ewidencyjnych nr 8/1, 8/3, 8/4, 9/1, 9/2, 10, 30/41 o powierzchni 10 677 m2, dla których Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: TO1T/00009080/7 za cenę nie niższą niż 75% wartości opisu i oszacowania tj. 1 483 530,00 zł;
      • działek ewidencyjnych nr 27, 28/3, 28/7, 30/37, 30/40, 30/89, 30/90, 30/91 o powierzchni 8 249 m2 dla których Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: TO1T/00086239/0 za cenę nie niższą niż 75% wartości opisu i oszacowania tj. 1 199 775,00 zł;
      • udział 15/100 w działkach ewidencyjnych nr: 7/20, 7/22, 30/31, 30/35 o powierzchni 10 442 m2, dla których Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: TO1T/00106712/7 za cenę nie niższą niż 75% wartości opisu i oszacowania tj. 93 397,50 zł.

    Nieruchomości położone są w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, na obszarze przy drodze krajowej nr 80. W sąsiedztwie znajdują się tereny CASTORAMY, MOTOARENY i stacji paliw i stanowią teren inwestycyjny z możliwością wykorzystania pod zabudowę komercyjną.

    Oferty należy składać do dnia 30 czerwca 2025 r. do godziny 15:00. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej składnika masy upadłości, którego dotyczy oferta, najpóźniej do dnia 30 czerwca 2025 r., do godziny 15:00 na rachunek bankowy masy upadłości nr 64 1240 1936 1111 0010 8776 9596.

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się w dniu 1 lipca 2025 r. o godz. 12:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Toruniu przy ul. Warszawska 6 lok. 5. Z opisem i oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 56 621 90 24 lub 516 083 657).

    Regulamin sprzedaży dostępny jest poniżej.

  • 28.05.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości w ramach postępowania upadłościowego Spółdzielni Mleczarskiej ROTR w Rypinie

    Ogłoszenie o sprzedaży

    Syndyk masy upadłości ROTR Spółdzielni Mleczarskiej w Rypinie zaprasza do składania ofert na zakup prawa własności nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych położonych przy ulicy Mleczarskiej w Rypinie, powiat rypiński, województwo kujawsko – pomorskie. Nieruchomości znajdują się w atrakcyjnej lokalizacji.

    Przedmiotem sprzedaży są nieruchomości zabudowane i niezabudowane o łącznej powierzchni 86 0870 m2,  za cenę nie niższą niż 15 718 000,00 zł. Istnieje możliwość złożenia ofert na poszczególne, wydzielone kompleksy nieruchomości. Szczegółowe zestawienie działek znajduje się w regulaminie sprzedaży.

    Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej składnika masy upadłości, którego dotyczy oferta.

    Oferty należy składać do 30 czerwca 2025 r. do godziny 15:00. Ich otwarcie i rozpoznanie odbędzie się 1 lipca 2025 r. o godz. 13:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Toruniu przy ul. Warszawska 6 lok. 5. Z opisem i oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 56 621 90 24 lub 516 083 657).

    Regulamin sprzedaży został zamieszczony poniżej.

  • 6.05.2025

    UDZIAŁ 1/8 W PRAWIE WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI NIEZABUDOWANEJ W LIBERTOWIE (100%)

    Syndyk masy upadłości Edyty Biernacik, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup udziału 1/8 w prawie własności niezabudowanej nieruchomości gruntowej składającej się z działki ewidencyjnej nr 575, położonej w Libertowie, gmina Mogilany, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z Siedzibą w Skawinie prowadzi księgę wieczystą o numerze KR3I/00011078/9, za cenę wywoławczą wynoszącą 128.000 zł, co stanowi 100% wartości oszacowania. 

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA EDYTA BIERNACIK – NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 30.05.2025 r. do godz. 14:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 30.05.2025 r. na rachunek bankowy o nr 66105014451000009289281942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się 2.06.2025 r. o godz. 10:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie, przy ul. Wenecja 3/2.

  • 29.04.2025

    UDZIAŁ 1/2 W PRAWIE WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI NIEZABUDOWANEJ W PIETRZEJOWICACH (75%)

     

    Syndyk masy upadłości Janusza Biernacika, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup niezabudowanej nieruchomości gruntowej składającej się z działki ewidencyjnej nr 58, położonej w Pietrzejowicach, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00294074/1, za cenę wywoławczą wynoszącą 10.500 zł, co stanowi 75% wartości oszacowania.

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA JANUSZ BIERNACIK – NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 23.05.2025 r. do godz. 14:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 23.05.2025 r. na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 26.05.2025 r. o godz. 13:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, email: krakow@zieciak.com.pl).

     

     

  • 29.04.2025

    DOM W WIELKICH DROGACH (100%)

    Syndyk masy upadłości Barbary Chodackiej, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości gruntowej składającej się z działki ewidencyjnej o nr 449/2 o pow. 0,1500 ha położonej w Wielkich Drogach, gmina Skawina, zabudowanej domem, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr KR3I/00014624/3 – za cenę nie niższą niż 1.128.000,00 zł brutto (słownie: milion sto dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100), stanowiącą 100% wartości oszacowania;

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem OFERTA B.CHODACKA DOM NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 albo za pośrednictwem kuriera albo poczty najpóźniej do 23 maja 2025 r. do godz. 14:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie Sprzedaży.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie Sprzedaży.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 23 maja 2025 roku na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 26 maja 2025 o godz. 12:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, email: krakow@zieciak.com.pl).

     

  • 24.04.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży udziału w wysokości 4/40 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej

    Sylwester Zięciak – Syndyk masy upadłości Krystyny Marszałkiewicz – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej zaprasza do składania ofert na zakup składników wchodzących w skład masy upadłości ww. Upadłej:

    • udziału w wysokości 4/40 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działki o nr 82/5 oraz 131/3 o łącznej powierzchni 0,2310 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr TO1T/00073564/3 za najwyższą oferowaną cenę, nie niższą niż 34 000,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100).

    Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem przesyłki kurierskiej, przesyłki pocztowej  w sekretariacie Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Toruniu przy ul. Warszawskiej 6/5, do dnia 19 maja 2025 r. do godz. 15:00. Oferty złożone drogą kurierską lub pocztową będą uwzględnione w postępowaniu, jeżeli w momencie upływu terminu składania ofert będą znajdować się w sekretariacie Kancelarii.

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się w dniu 20 maja 2025 r. o godz. 11:30 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Toruniu, przy ul. Warszawskiej 6/5.

    Z opisem i oszacowaniem przedmiotów sprzedaży można zapoznać się w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego po uprzednim umówieniu pod nr tel. 56 664 09 40.

    Szczegółowe warunki sprzedaży zawarte są w regulaminach zamieszczonych poniżej.

  • 8.04.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości gruntowych wraz ze znajdującymi się na nieruchomościach ruchomościami/ Cichoradz

    Syndyk masy upadłości Grupy Producentów Rolnych „ZIARNO” Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Cichoradzu zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości gruntowych wraz ze znajdującymi się na nieruchomościach ruchomościami, tj.:

    1. prawa własności nieruchomości w postaci:
      1. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działek nr 116, 118/1, 119/1 i 122, położonej w Cichoradzu, gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim, o pow. 0,2577 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00080001/1, numer w spisie inwentarza 2.3, za cenę wywoławczą nie niższą niż 145.000,00 zł netto,
      2. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 123, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim, o pow. 0,0510 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041495/5, numer w spisie inwentarza 2.4, za cenę wywoławczą nie niższą niż 30.000,00 zł netto,
      3. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 124, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim, o pow. 0,0531 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042960/3, numer w spisie inwentarza 2.5, za cenę wywoławczą nie niższą niż 34.000,00 zł netto,
      4. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 126, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0505 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041453/9, numer w spisie inwentarza 2.6, za cenę wywoławczą nie niższą niż 25.000,00 zł netto,
      5. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki 127, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim, o pow. 0,0519 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00121771/9, numer w spisie inwentarza 2.7, za cenę wywoławczą nie niższą niż 25.000,00 zł netto,
      6. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 128, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim, o pow. 0,0525 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041492/4, numer w spisie inwentarza 2.8, za cenę wywoławczą nie niższą niż 26.000,00 zł netto,
      7. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 130/1, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0249 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00125218/3, numer w spisie inwentarza 2.9, za cenę wywoławczą nie niższą niż 13.000,00 zł netto,
      8. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 131, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0517 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00065678/6, numer w spisie inwentarza 2.10, za cenę wywoławczą nie niższą niż 30.000,00 zł netto,
      9. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 134, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0508 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042968/9, numer w spisie inwentarza 2.11, za cenę wywoławczą nie niższą niż 30.000,00 zł netto,
      10. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 135, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0508 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042201/5, numer w spisie inwentarza 2.12, za cenę wywoławczą nie niższą niż 30.000,00 zł netto,
      11. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 133, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0499 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041498/6, numer w spisie inwentarza 2.13, za cenę wywoławczą nie niższą niż 29.000,00 zł netto,
      12. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 136, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0499 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042084/8, numer w spisie inwentarza 2.14, za cenę wywoławczą nie niższą niż 29.000,00 zł netto,
      13. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 138, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0508 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042189/4, numer w spisie inwentarza 2.15, za cenę wywoławczą nie niższą niż 30.000,00 zł netto,
      14. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 145, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0480 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041456/0, numer w spisie inwentarza 2.16, za cenę wywoławczą nie niższą niż 22.000,00 zł netto,
      15. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 146, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0580 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041464/9, numer w spisie inwentarza 2.17, za cenę wywoławczą nie niższą niż 27.000,00 zł netto,
      16. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 147, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0559 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041493/1, numer w spisie inwentarza 2.18, za cenę wywoławczą nie niższą niż 26.000,00 zł netto,
      17. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 148, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0579 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042186/3, numer w spisie inwentarza 2.19, za cenę wywoławczą nie niższą niż 27.000,00 zł netto,
      18. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 151 położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim. o pow. 0,0535 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00041491/7, numer w spisie inwentarza 2.20, za cenę wywoławczą nie niższą niż 25.000,00 zł netto,
      19. prawa własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki nr 154, położonej w Cichoradzu, w gm. Zławieś Wielka, w pow. toruńskim, w woj. kujawsko-pomorskim o pow. 0,0853 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00042087/9, numer w spisie inwentarza 2.21, za cenę wywoławczą nie niższą niż 40.000,00 zł netto,

    (dalej razem jako: „Nieruchomości”).

    1. prawo własności ruchomości znajdujących się na terenie Nieruchomości w postaci:
      1. elewatora wraz z dyspozycją na silosy (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą) numer w spisie inwentarza 1.1 za cenę wywoławczą nie niższą niż 29.593,50 zł netto,
      2. silosu (BIN 1000 ton 2007) numer w spisie inwentarza 1.2 za cenę wywoławczą nie niższą niż 63.338,48 zł netto,
      3. silosu (BIN 1000 ton 2007) numer w spisie inwentarza 1.3 za cenę wywoławczą nie niższą niż 63.338,48 zł netto,
      4. silosu (BIN 1000 ton 2007) numer w spisie inwentarza 1.4 za cenę wywoławczą nie niższą niż 63.338,48 zł netto,
      5. silosu (BIN 1000 ton 2007) numer w spisie inwentarza 1.5 za cenę wywoławczą nie niższą niż 63.338,48 zł netto,
      6. suszarni ziarna (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą) numer w spisie inwentarza 1.6 za cenę wywoławczą nie niższą niż 34.268,29 zł netto,
      7. kosza zasypowego (wraz z kanałami) numer w spisie inwentarza 1.7 za cenę wywoławczą nie niższą niż 10.284,55 zł netto,
      8. magazynu blaszanego („blaszak”) numer w spisie inwentarza 1.8 za cenę wywoławczą nie niższą niż 1.138,21 zł netto,
      9. ruchomości stanowiących wyposażenie wiaty (taczka, narzędzie, paski klinowe, elementy drobne) numer w spisie inwentarza 1.9 za cenę wywoławczą nie niższą niż 300,00 zł netto,
      10. czyszczalni (PAT BCX-100) numer w spisie inwentarza 1.10 za cenę wywoławczą nie niższą niż 19.105,24 zł,
      11. kosza zasypowego (wraz z kanałami) numer w spisie inwentarza 1.11 za cenę wywoławczą nie niższą niż 10.284,55 zł netto,
      12. elewatora wraz z dyspozycją na silosy (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą) numer w spisie inwentarza 1.12 za cenę wywoławczą nie niższą niż 17.398,37 zł netto,
      13. silosu (BIN 1200 ton 2015) numer w spisie inwentarza 1.13 za cenę wywoławczą nie niższą niż 70.005,69 zł netto,
      14. silosu (BIN 1200 ton 2015) numer w spisie inwentarza 1.14 za cenę wywoławczą nie niższą niż 70.005,69 zł netto,
      15. silosu (BIN 1200 ton 2015) numer w spisie inwentarza 1.15 za cenę wywoławczą nie niższą niż 70.005,69 zł netto,
      16. silosu (BIN 1200 ton 2015) numer w spisie inwentarza 1.16 za cenę wywoławczą nie niższą niż 70.005,69 zł netto,
      17. monitoringu (system kamer) numer w spisie inwentarza 1.17 za cenę wywoławczą nie niższą niż 268,29 zł netto.

     

    1. Łączna cena wywoławcza Przedmiotu sprzedaży wynosi netto 1.299.017,68 zł i jest równa 100% wartości rynkowej wynikającej z operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. Cena nie uwzględnia podatków i opłat, w szczególności podatku VAT. Cena sprzedaży zostanie powiększona o wynikający z przepisów prawa, podatek, o ile podatek ten będzie należny.
    2. Dla ważności oferty niezbędnym jest złożenie oferty obejmującej wszystkie Nieruchomości oraz wszystkie Ruchomości łącznie.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości oraz ruchomości w trybie z wolnej ręki dot. GPR ZIARNO Sp. z o.o. w upadłości, sygn. akt TO1T/GUp/6/2022 – CICHORADZ – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty, tj. do 7.05.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 26 1240 1936 1111 0011 1524 4075, najpóźniej do 7.05.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup – Cichoradz”.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 9.05.2025 r. o godz. 10.00 w Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22.

     

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 56 664 09 40) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz poniżej.

  • 8.04.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości gruntowej wraz ze znajdującymi się na nieruchomości ruchomościami/ Stary Trouń

    Syndyk masy upadłości Grupy Producentów Rolnych „ZIARNO” Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Cichoradzu zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości gruntowej wraz ze znajdującymi się na nieruchomości ruchomościami, tj.:

    1. prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkami, budowlami i innymi urządzeniami trwale związanymi z gruntem, położonej w miejscowości Stary Toruń, w rejonie ulicy Sołeckiej, w gminie Zławieś Wielka, w powiecie toruńskim, w województwie kujawsko-pomorskim, składającej się z działki ewidencyjnej numer 277/85, obręb 0013, o łącznej powierzchni 0,4997 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00113401/6 za cenę wywoławczą nie niższą niż 1.149.000,00 zł zł netto, (dalej jako „Nieruchomość”),
    2. prawa własności ruchomości znajdujących się na terenie Nieruchomości w postaci:
      1. elewatora (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą) numer w spisie inwentarza: 1.21 za cenę wywoławczą nie niższą niż 4.170,73 zł netto,
      2. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.22 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      3. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.23 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      4. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.24 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      5. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.25 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      6. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.26 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      7. zbiornika lejowego (30 ton) numer w spisie inwentarza: 1.27 za cenę wywoławczą nie niższą niż 5.934,96 zł netto,
      8. zaprawiarki (urządzenie mieszające materiał siewny – obróbka) numer w spisie inwentarza: 1.28 za cenę wywoławczą nie niżą niż 8.292,68 zł netto,
      9. taśmociągu (system przesyłowy ziarna, zasilający i odbierający ziarno) numer w spisie inwentarza: 1.29 za cenę wywoławczą nie niższą niż 3.251,46 zł netto,
      10. suszarni zewnętrznej (wraz z taśmociągiem obsługującym, sterowaniem, piecem) numer w spisie inwentarza: 1.30 za cenę wywoławczą nie niższą niż 80.943,09 zł netto,
      11. podajnika zewnętrznego numer w spisie inwentarza: 1.31 za cenę wywoławczą nie niższą niż 585,37 zł netto,
      12. elewatora zewnętrznego numer w spisie inwentarza: 1.32 za cenę wywoławczą nie niższą niż 8.008,13 zł netto,
      13. podajnika liniowego zewnętrznego numer w spisie inwentarza: 1.33 za cenę wywoławczą nie niższą niż 3.800,45 zł netto,
      14. podajnika liniowego zewnętrznego numer w spisie inwentarza: 1.34 za cenę wywoławczą nie niższą niż 3.800,45 zł netto,
      15. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.35 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      16. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.36 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      17. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.37 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      18. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.38 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      19. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.39 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      20. zbiornika lejowego (160 ton) numer w spisie inwentarza: 1.40 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      21. elewatora wraz z dyspozycją na silosy (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą) numer w spisie inwentarza: 1.41 za cenę wywoławczą nie niższą niż 31.585,37 zł netto,
      22. silosu (360 ton) numer w spisie inwentarza: 1.42 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      23. silosu (360 ton) numer w spisie inwentarza: 1.43 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      24. silosu (360 ton) numer w spisie inwentarza: 1.44 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      25. silosu (360 ton) numer w spisie inwentarza: 1.45 za cenę wywoławczą nie niższą niż 23.780,49 zł netto,
      26. monitoringu numer w spisie inwentarza: 1.46 za cenę wywoławczą nie niższą niż 268,29 zł netto,
      27. kosza zasypowego numer w spisie inwentarza: 1.47 za cenę wywoławczą nie niższą niż 7.723,58 zł netto,
      28. ruchomości stanowiących wyposażenie laboratorium, pomieszczenia wagowego oraz hali elewatora, numery w spisie inwentarza: 1.18, 1.19, 1.20 (fotele, komputer, stolik, krzesła, łóżko, szafki, monitor, biurka, fax, upc, czajniki, drukarka, szafka ze zlewem, lodówka, skaner, młynek ziarna, opiekacz, paleta, gaśnice) za łączną cenę wywoławczą nie niższą niż 83,30 zł netto,

    (dalej razem jako: „Ruchomości”).

    1. Łączna cena wywoławcza Przedmiotu sprzedaży wynosi netto 1.574.927,56 zł i jest równa 100% wartości rynkowej wynikającej z operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. Cena nie uwzględnia podatków i opłat, w szczególności podatku VAT. Cena sprzedaży zostanie powiększona o wynikający z przepisów prawa, podatek, o ile podatek ten będzie należny.
    2. Dla ważności oferty niezbędnym jest złożenie oferty obejmującej Nieruchomość oraz wszystkie Ruchomości łącznie.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości oraz ruchomości w trybie z wolnej ręki dot. GPR ZIARNO Sp. z o.o. w upadłości, sygn. akt TO1T/GUp/6/2022 – STARY TORUŃ – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty, tj. do 7.05.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 26 1240 1936 1111 0011 1524 4075, najpóźniej do 7.05.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup – Stary Toruń”.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 9.05.2025 r. o godz. 11.00 w Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22.

     

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 56 664 09 40) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz poniżej.

  • 8.04.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości gruntowej wraz ze znajdującymi się na nieruchomości ruchomościami/ Chełmża

    Syndyk masy upadłości Grupy Producentów Rolnych „ZIARNO” Sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Cichoradzu zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości gruntowej wraz ze znajdującymi się na nieruchomości ruchomościami, tj.:

    1. prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkami, budowlami i innymi urządzeniami trwale związanymi z gruntem, położonej w miejscowości Chełmża w rejonie ulicy Dworcowej, w gminie Miasto Chełmża, w powiecie toruńskim, w województwie kujawsko-pomorskim, składającej się z działek ewidencyjnych numer 19/12, 19/13, 19/16, 19/17, obręb 0013, o łącznej powierzchni 1,1227 ha, dla której Sąd Rejonowy w Toruniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze TO1T/00117519/4 za cenę wywoławczą nie niższą niż 3.442.000,00 zł netto (dalej jako: „Nieruchomość”),
    2. prawa własności ruchomości znajdujących się na terenie Nieruchomości w postaci:
    1. elewatora (kompletne urządzenie wraz z rozdzielnią sterującą), numer w spisie inwentarza: 1.48, za cenę wywoławczą nie niższą niż 4.715,45 zł netto,
    2. wysypni (urządzenie hydrauliczne), numer w spisie inwentarza: 1.49, za cenę wywoławczą nie niższą niż 8.943,09 zł netto,
    3. elewatora wraz z koszem zasypowym, numer w spisie inwentarza: 1.51, za cenę wywoławczą nie niżą niż 8.008,13 zł netto,
    4. elewatora (pozostałości, złom), numer w spisie inwentarza: 1.54, za cenę wywoławczą nie niższą niż 386,18 zł netto,
    5. ruchomości stanowiących wyposażenie pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia wagowego oraz magazynów, numery w spisie inwentarza: 1.50, 1.52, 1.53, 1.55 (biurka, szafki, krzesła, elementy drobne, pozostałości, złom, stolik, narożnik, paleta, odważnik) za łączną cenę wywoławczą nie niższą niż 355,00 zł netto,

    (dalej razem jako: „Ruchomości”).

    1. Łączna cena wywoławcza Przedmiotu sprzedaży wynosi netto 3.464.407,85 zł i jest równa 100% wartości rynkowej wynikającej z operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. Cena nie uwzględnia podatków i opłat, w szczególności podatku VAT. Cena sprzedaży zostanie powiększona o wynikający z przepisów prawa, podatek, o ile podatek ten będzie należny.
    2. Dla ważności oferty niezbędnym jest złożenie oferty obejmującej Nieruchomość oraz wszystkie Ruchomości łącznie.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości oraz ruchomości w trybie z wolnej ręki dot. GPR ZIARNO Sp. z o.o. w upadłości, sygn. akt TO1T/GUp/6/2022 – CHEŁMŻA – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty, tj. do 7.05.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 26 1240 1936 1111 0011 1524 4075, najpóźniej do 7.05.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup – Chełmża”.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 9.05.2025 r. o godz. 12.00 w Kancelarii Notarialnej Marzenny Kamińskiej-Gbur w Toruniu (87-100) przy ul. Polnej 7B/22.

     

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 56 664 09 40) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz poniżej.

  • 27.03.2025

    Udział wynoszący 4/31 części w prawie współwłasności nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną/ Brzeźnica (województwo zachodniopomorskie)/ 1.000,00 zł

    Syndyk masy upadłości zaprasza do składania ofert na zakup udziału wynoszącego 4/31 części w prawie współwłasności nieruchomości składającej się z działek nr 454/9, 454/21, 454/23, 454/30 oraz 454/37, o łącznej powierzchni 0,6522 ha, obr. ew. 0128 Brzeźnica, położonej w woj. zachodniopomorskim, powiat szczecinecki, gmina Biały Bór, dla której Sąd Rejonowy w Szczecinku V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KO1I/00045214/2.

     

    Cena wywoławcza udziału wynosi brutto 1.000,00 zł.

     

    Warunki sprzedaży:

    1. złożenie pisemnej oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup nieruchomości w Brzeźnicy w trybie z wolnej ręki dot. Katarzyna Majka, sygn. akt KR1S/GUp/34/2022 – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w siedzibie Kancelarii w Krakowie (31-117) przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty, przy czym decydująca jest data wpływu oferty tj. do 25.04.2025 r., do godz. 16:00,
    2. dołączenie do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w Regulaminie,
    3. wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze: 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683, najpóźniej do 25.04.2025 r., wskazując
      w tytule przelewu „WADIUM na zakup nieruchomości w Brzeźnicy-Katarzyna Majka”.

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się w dniu 28.04.2025 r. o godz. 12.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego przy ul. Wenecja 3/2 w Krakowie.

     

    Z Regulaminem konkursu ofert oraz opisem i oszacowaniem nieruchomości można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz na stronie internetowej kancelarii www.zieciak.com.pl. Więcej informacji, w tym operat szacunkowy oraz regulamin konkursu poniżej.

  • 27.03.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży udziału wynoszącego 1/2 części w prawie w własności nieruchomości gruntowej, zabudowanej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym/ Zawada

    Syndyk masy upadłości Mariusza Góreckiego, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup udziału wynoszącego 1/2 części w prawie własności nieruchomości gruntowej, składającej się z działki numer 601, o powierzchni 4651 m2, zabudowanej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym z wbudowanym garażem oraz wolnostojącym budynkiem gospodarczo-usługowym, położonej w miejscowości Zawada nr 259, gmina Myślenice, województwo małopolskie, dla której Sąd Rejonowy w Myślenicach IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1Y/00015666/5 za cenę 668.000,00 zł brutto.

     

    Warunki sprzedaży:

    • złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup domu w trybie z wolnej ręki M.Górecki, sygn. akt KR1S/GUp/87/2023 – NIE OTWIERAĆ”, osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 25.04.2025 r. do godz. 16.00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    • dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 25.04.2025 r. na rachunek bankowy o nr 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 28.04.2025 r. o godz. 10.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. Z oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz na stronie internetowej www.zieciak.com.pl. Więcej informacji, w tym operat szacunkowy oraz regulamin konkursu poniżej.

  • 27.03.2025

    Ogłoszenie o sprzedaży udziału wynoszącego 1/2 części w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem o funkcji produkcyjnej/ Zawada

    Syndyk masy upadłości Mariusza Góreckiego, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup udziału wynoszącego 1/2 części w prawie własności nieruchomości gruntowej, składającej się z działek o numerach 561/2, 562/2 oraz 563/4, o łącznej powierzchni 6467 m2, zabudowanej budynkiem o funkcji produkcyjnej, położonej w miejscowości Zawada nr 349, gmina Myślenice, województwo małopolskie, dla której Sąd Rejonowy w Myślenicach IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1Y/00084877/1 za cenę 1.474.500,00 zł brutto.

     

    Warunki sprzedaży:

    • złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup hali w trybie z wolnej ręki M.Górecki, sygn. akt KR1S/GUp/87/2023 – NIE OTWIERAĆ”, osobiście
      w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 25.04.2025 r. do godz. 16.00, która powinna zawierać dane
      i dokumenty określone w Regulaminie.
    • dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 25.04.2025 r. na rachunek bankowy o nr 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 28.04.2025 r. o godz. 11.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. Z oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00. Więcej informacji w tym operat szacunkowy oraz regulamin konkursu znajduje się poniżej.

  • 7.03.2025

    OBWIESZCZENIE O SPRZEDAŻY Z WOLNEJ RĘKI – ATRAKCYJNE DZIAŁKI W KRAKOWIE PO OBNIŻONEJ CENIE

    OBWIESZCZENIE O SPRZEDAŻY Z WOLNEJ RĘKI

    Syndyk masy upadłości Spółdzielni Mieszkaniowej Ziemi Krakowskiej w likwidacji w upadłości likwidacyjnej zaprasza do składania ofert na zakup atrakcyjnych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Krakowa wchodzących w skład masy upadłości. Przedmiotem sprzedaży jest prawo własności następujących działek:

    1. działki o numerze 439/12 o powierzchni 181m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00276565/8, za cenę nie niższą niż 16.572,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy pięćset siedemdziesiąt dwa złote 00/100 brutto),
    2. działki o numerze o numerze 448/4 o powierzchni 1m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00250645/5, za cenę nie niższą niż 81,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt jeden złotych 00/100 brutto),
    3. działki o numerze 596/4 o powierzchni 234m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00174280/1, za cenę nie niższą niż 18.898,00 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100 brutto),
    4. działki o numerze 596/5 o powierzchni 23m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00174280/1, za cenę nie niższą niż 1.857,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt siedem złotych 00/100 brutto),
    5. działki o numerze 450/11 o powierzchni 256m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00174280/1, za cenę nie niższą niż 20.674,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy sześćset siedemdziesiąt cztery złote 00/100),
    6. działki o numerze 479/10 o powierzchni 5m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00123773/2, za cenę nie niższą niż 458,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt osiem złotych 00/100 brutto),
    7. działki o numerze 139/11 o powierzchni 2m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00004321/9, za cenę nie niższą niż 106,00 zł brutto (słownie: sto sześć złotych 00/100 brutto),
    8. działki o numerze 139/13 o powierzchni 3m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00004321/9, za cenę nie niższą niż 159,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100 brutto),
    9. działki o numerze 139/15 o powierzchni 8m2, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00004321/9, za cenę nie niższą niż 424,00 zł brutto (słownie: czterysta dwadzieścia cztery złote 00/100 brutto)

    Przedmiotem nabycia mogą być wszystkie działki łącznie, jak również każda z działek osobno.

    Warunki sprzedaży:

    1.Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Oferta na zakup nieruchomości w trybie z wolnej ręki dot. SM Ziemi Krakowskiej w likwidacji w upadłości, sygn. akt VIII GUp 11/16 – działki”, osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 28.03.2025 r. do godz. 16:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.

    2.Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.

    3.Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 28.03.2025 r. na rachunek bankowy o nr  34 1020 2892 0000 5802 0158 6759.

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się 31.03.2025 r. o godz. 13:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. Z opisem i oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00. Więcej informacji w tym regulamin konkursu oraz operat szacunkowy poniżej.

  • 26.02.2025

    Libiąż (pow. chrzanowski, woj. małopolskie) – 21 atrakcyjnych działek inwestycyjnych – 60% wartości wyceny

    Syndyk masy upadłości Ewy Gołaski, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w Libiążu, obszar ewidencyjny Libiąż Mały, składającej się z działek o numerach ewidencyjnych: 5745/1, 5745/2, 5745/3, 5745/4, 5745/5, 5745/6, 5745/7, 5745/8, 5745/9, 5745/10, 5745/11, 5745/12, 5745/13, 5745/14, 5745/15, 5745/16, 5745/17, 5745/18, 5745/19, 5745/20, 5745/21 o łącznej pow. 2,2061 ha, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1C/00078111/0 za cenę 704.343,60 zł brutto.

    Przedmiotem sprzedaży są wszystkie ww. działki łącznie.

    Warunki sprzedaży:
    1) złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem “Oferta na zakup nieruchomości w trybie z wolnej ręki dot. Ewa Gołaska, sygn. akt VIII GUp 132/22/S –NIE OTWIERAĆ”, osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 28.03.2025 r. do godz. 16.00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    2) dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    3) wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 28.03.2025 r. na rachunek bankowy o nr 39 1050 1445 1000 0097 3047 8683.

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 31.03.2025 r. o godz. 11.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. Z oszacowaniem przedmiotu sprzedaży oraz Regulaminem można zapoznać się po uprzednim uzgodnieniu terminu (tel. 12 446 78 15) od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 oraz na stronie internetowej www.zieciak.com.pl.

  • 5.02.2025

    Lokalne mieszkalne w Proszowicach (50%)

    Syndyk masy upadłości Ewy Bochenek zaprasza do składania ofert na zakup nieruchomości lokalowych położonych w Proszowicach (32-100) przy ul. Bartosza Głowackiego 1 stanowiących:

     

    • lokal mieszkalny nr 9 o powierzchni 31,75 m2 dla którego Sąd Rejonowy dla Krakowa – Nowej Huty w Krakowie, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Proszowicach prowadzi księgę wieczystą o nr KR1H/00033957/0, z własnością którego związany jest udział w nieruchomości wspólnej, którą stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali wynoszący 34/360 części;
    • lokal mieszkalny nr 10 o powierzchni 30,83 m2 dla którego Sąd Rejonowy dla Krakowa – Nowej Huty w Krakowie, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Proszowicach prowadzi księgę wieczystą o nr KR1H/00033958/7, z własnością którego związany jest udział w nieruchomości wspólnej, którą stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali wynoszący 34/360 części;

    tj. za łączną cenę wywoławczą 206.000,00 zł brutto, stanowiącą 50% wartości oszacowania.

     

    Sprzedaż lokali następuje łącznie, tj. wymaga się złożenia oferty nabycia na oba lokale jednocześnie, albowiem są one zagospodarowane i urządzone w taki sposób, że stanowią jedną całość gospodarczą. Do ważności złożonej oferty konieczne jest wskazanie oferowanej ceny nabycia brutto łącznie dla obu lokali.

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA BOCHENEK – NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 7.03.2025 r. do godz. 16:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 7.03.2025 r. na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 10.03.2025 r. o godz. 14:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, email: krakow@zieciak.com.pl).

  • 5.02.2025

    UDZIAŁ 1/2 W NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEJ (STACJA BENZYNOWA) W WIELKICH DROGACH (100%)

    Syndyk masy upadłości Barbary Chodackiej, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup udziału 1/2 w prawie własności nieruchomości gruntowej składającej się z działki ewidencyjnej o nr 449/1, o powierzchni 0,2500 ha, położonej w Wielkich Drogach, gmina Skawina, zabudowanej budynkiem stacji benzynowej, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Skawinie prowadzi księgę wieczystą o numerze KR3I/00005326/8, za cenę wywoławczą wynoszącą 1.642.000,00 zł brutto, co stanowi 100% wartości oszacowania.

    Przedmiotem sprzedaży NIE są ruchomości stanowiące własność dzierżawcy nieruchomości.

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA B.CHODACKA STACJA BENZYNOWA NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 albo za pośrednictwem kuriera albo poczty najpóźniej do 4 kwietnia 2025 r. do godz. 16:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie Sprzedaży.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie Sprzedaży.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 4 kwietnia 2025 roku na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 7 kwietnia 2025 o godz. 11:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, email: krakow@zieciak.com.pl).

  • 22.01.2025

    NIERUCHOMOŚĆ KOMERCYJNA W TOMASZKOWICACH (75%)

    Syndyk masy upadłości Marcina Majki, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup:

     

    1.1.   nieruchomości gruntowej składającej się z działek ewidencyjnych o nr 50/6 o pow. 0,1354 ha oraz o nr 244/2 o pow. 0,6044 ha, o łącznej pow. 0,7398 ha, położonej w Tomaszkowicach, gmina Biskupice, zabudowanej budynkiem produkcyjno – magazynowo – biurowym, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce III Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr KR1I/00036295/3 – za cenę nie niższą niż 2.849.136,75 zł brutto (słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści dziewięć tysięcy sto trzydzieści sześć złotych 75/100), stanowiącą 75% wartości oszacowania;

     

    1.2.   nieruchomości gruntowej składającej się z działki ewidencyjnej o nr 244/1, położonej w Tomaszkowicach, gmina Biskupice, o pow. 0,7336 ha, niezabudowanej, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce III Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr KR1I/00037725/4 – za cenę nie niższą niż 421.178,25 zł brutto (słownie: czterysta dwadzieścia jeden tysięcy sto siedemdziesiąt osiem złotych 25/100), stanowiącą 75% wartości oszacowania,

     

    za łączną cenę wywoławczą nie niższą niż 3.270.315 zł brutto (słownie: trzy miliony dwieście siedemdziesiąt tysięcy trzysta piętnaście złotych 00/100).

     

    Przedmiotem sprzedaży NIE są ruchomości stanowiące własność najemcy zakładu.

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA MARCIN MAJKA NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 albo za pośrednictwem kuriera albo poczty najpóźniej do 21 marca 2025 r. do godz. 16:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie Sprzedaży.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie Sprzedaży.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 21 marca 2025 roku na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 24 marca 2025 o godz. 12:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, email: krakow@zieciak.com.pl).

  • 10.12.2024

    NIERUCHOMOŚCI NIEZABUDOWANE W LIBIĄŻU (100%)

     

    Syndyk masy upadłości Krzysztofa Godynia, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na zakup:

     

    1)      nieruchomości gruntowej położonej w Libiążu, powiat chrzanowski, o pow. 0,9369 ha, składającej się z działki ewidencyjnej o nr 1177/4, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr KR1C/00059806/0za cenę wywoławczą nie niższą niż 148.000,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100), stanowiącą 100% wartości oszacowania;

    2)      nieruchomości gruntowej położonej w Libiążu, powiat chrzanowski, o pow. 0,1815 ha, składającej się z działki ewidencyjnej o nr 1858/5, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr KR1C/00002982/3 za cenę wywoławczą nie niższą niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), stanowiącą 100% wartości oszacowania.

     

    Warunki sprzedaży:

    • Złożenie pisemnej oferty, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA KRZYSZTOF GODYŃ – NIE OTWIERAĆ” osobiście w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie przy ul. Wenecja 3/2 lub za pośrednictwem poczty najpóźniej do 24.01.2025 r. do godz. 16:00, która powinna zawierać dane i dokumenty określone w Regulaminie.
    • Dołączenie do oferty oświadczeń określonych w Regulaminie.
    • Wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do 24.01.2025 r. na rachunek bankowy o nr 66 1050 1445 1000 0092 8928 1942.

     

    Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędą się 27.01.2025 r. o godz. 12:00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego w Krakowie. W celu ustalenia terminu oględzin nieruchomości proszę o kontakt z kancelarią (tel. 12 446 78 15, krakow@zieciak.com.pl).

     

Przepraszamy, brak ogłoszeń z podanej kategorii.

Przepraszamy, brak ogłoszeń z podanej kategorii.

Kariera

Osoby zainteresowane pracą lub praktyką w Kancelarii zapraszamy do złożenia aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:

krakow@zieciak.com.pl lub torun@zieciak.com.pl

Od kandydatów wymagamy znajomości prawa gospodarczego i handlowego, prawa cywilnego, procedury cywilnej. Mile widziana posiadana praktyka zawodowa oraz znajomość prawniczego języka angielskiego. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Kontakt

Kancelaria Toruń

Kancelaria Kraków

ul.Wenecja 3 lok. 2, 31-117 Kraków
Nawiguj w Google Maps ?

T:+48 12 446 78 15

E:krakow@zieciak.com.pl